Kuva
Asiakaskokemuksen mittaaminen uudistuu - kyselyt liikkeellä
Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi strategisista painopistealueistamme. Jotta kehittämistyössä olisi mahdollista onnistua, meidän on tiedettävä miten asiakkaamme kokevat palvelumme, ja miten he viihtyvät asunnoissamme tällä hetkellä. On tärkeää, että pystymme mittaamaan kokemuksia mahdollisimmam monipuolisesti
Siirryimme toukokuussa 2020 reaaliaikaiseen asiakaskokemuksen mittaamiseen, ja kolme erilaista tekstiviesti- ja sähköpostikyselyä on jatkossa käynnissä koko ajan. Mittaamme aikaisemman puhelinpalvelun onnistumisen lisäksi nyt myös uusien, asuvien ja pois muuttaneiden asiakkaidemme asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä.
Jokainen vastaus ja palaute, jonka asiakkailtamme saamme, on tärkeä palanen isossa kokonaisuudessa. Jos siis saat meiltä jonkun noista kyselyistä, niin vastaa ja vaikuta.
Tervetuloa mukaan kehittämään Espoon Asuntoja!
On tärkeää, että pystymme mittaamaan asukkaidemme kokemuksia meistä mahdollisimmam monipuolisesti.