Kuva
EAsyChat – uusi ja helppo tapa hoitaa asumisen asioita
Oletko asukkaamme ja etsit nopeaa ja vaivatonta tapaa saada vastauksia asumiseen liittyviin kysymyksiisi? Kirjaudu silloin EAsyyn – sen EAsyChat on aina käytettävissäsi!
Kun sinulle tulee asumiseen liittyvää asiaa, voit hoitaa sen myös EAsyChatin kautta. Se tarjoaa vastauksia nopeasti ja ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle. Asiantunteva tiimimme on tavoitettavissa arkisin klo 12–15.
Tunnusten luominen on helppoa
Jos et vielä ole luonut tunnuksia EAsyyn, löydät linkin kirjautumissivulle esimerkiksi tämän ohjeistuksen alta.
- Klikkaa asiointipalvelun kirjautumissivulla Luo tunnus -painiketta ja syötä sähköpostiosoitteesi. Käytä sähköpostiosoitetta, johon sinulla on pääsy, sillä lähetämme siihen viestin rekisteröitymisen jatkamiseksi.
- Avaa sähköpostiin saapunut rekisteröitymisviesti ja klikkaa viestissä olevaa linkkiä. Linkki vie sinut tunnistautumissivulle.
- Seuraa tunnistautumispalvelun ohjeita ja tunnistaudu vahvasti joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
- Tunnistautumisen jälkeen luo itsellesi salasana. Salasanan tulee olla vähintään 10 merkkiä pitkä ja sisältää vähintään yhden pienen kirjaimen, yhden ison kirjaimen, yhden numeron ja yhden erikoismerkin.
Näytöllä näkyvä visuaalinen ohjeistus auttaa varmistamaan, että salasanasi täyttää kaikki vaatimukset.
Kun salasana on luotu, rekisteröityminen on valmis. Voit nyt kirjautua palveluun käyttämällä sähköpostiosoitettasi ja luomaasi salasanaa.