Mittaamme asiakaskokemusta asumisen eri vaiheissa
Asiakaskokemuksen mittaaminen antaa meille asiakkaidemme näkökulman tarjoamaamme palveluun. Asumisen aikaisten sekä sisään- ja poismuuttokyselyiden lisäksi mittaamme asiakaspalvelumme onnistumista kyselyllä, jonka lähetämme heti asiointitapahtuman jälkeen. Seuraamme kaikkien kyselyjen tuloksia kuukausitasolla, sillä niistä saatu tieto auttaa meitä kehittämään toimintaamme.
Käytämme asiakaskokemuksen mittaamiseen tekstiviesti- ja sähköpostikyselyitä. Niihin vastaaminen ei koskaan vaadi sinulta vahvaa tunnistautumista, eikä niissä myöskään kysytä henkilötietojasi, saati pankkitilisi salasanaa ja käyttäjätunnusta. Vastaamista kannattaakin aina harkita tarkoin, jos jokin sinulle lähetetty kysely tällaisten tietojen luovuttamista edellyttäisi.
Kiitos, että vastaat!
Asumisen aikaisia kyselyitä:
- Yleinen asumisen aikainen palautekysely vuosittain
- Kiinteistöhuollon, siivouksen, lumitöiden ja viherhoidon tyytyväisyyskysely vuosittain
- Korjaushankkeiden palautekysely hankkeiden valmistuttua kaikille kohteen asukkaille
- Asumiskysely uudis- ja peruskorjauskohteissa aikaisintaan 6-8kk valmistumisen jälkeen
- Vika- ja puutekyselyt uudis- ja peruskorjauskohteissa valmistumisvaiheessa sekä takuun päättymisvaiheessa